R.I.P. Daniel!

3/3 kl 3 fick jag min sista låt av dig. "Things left unsaid". Jag lovade att inte gråta, men efter ditt meddelande på slutet så måste jag. Jag kommer sakna dig Daniel! Du var för fin för den här världen och du förtjänade ett bättre öde. Det enda som tröstar mig nu är att jag fick finnas där till slutet. Jag var där tills kl 3 då du kröp ner i badet med tabletterna, din favoritdrink, din mp3 och ditt bildspel. Ditt vackra bildspel av mig! Tack för allt du gav mig! Du gjorde mig alltid glad! Tack för att jag fick finnas i ditt liv! Vi hade aldrig träffats utan YF och jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen för det just nu. Glad för att du förändrade mitt liv, ledsen för att jag fick uppleva att förlora dig till döden. Som du sa så spelar det ingen roll vad vi säger nu, för allt är över. Men jag älskade dig på något vis. Vet inte hur man ska förklara det. Men mitt hjärta saknar dig redan så det har gått itu. Vem ska nu förstå allt det där mörka som bara du fått höra? Jag hoppas du har det bra var du än är nu. Ta hand om dig vännen! Vi ses kanske i nästa liv...

Dikt jag skrev, men som du inte hann läsa:

 

My heart is breaking

In front of me

My body is aching

Will it always be?

To night is the night

You’ve said good bye

You’ll give up your fight

You choose to die

Yeah, I will scream

But I forgive you my friend

We’ll always have our dream

Just know that I loved you ‘til the end

 

R.I.P. Daniel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback