Jag saknar dig!

"But as you said goodbye I almost died." Jag kan inte sova för jag gråter så mycket. Nu är det nästan 24 timmar sedan du skrev ditt sista meddelande till mig: "Jag ska gå nu. 3/3 kl. 3... ta hand om dig. ILY *love*"

Jag orkar inte med det här. Vem ska jag prata med nu? Det var ju dig jag sa allt till! Det sista du sa till mig på låten var att du älskar mig och jag orkar inte lyssna på det igen fast jag vill. Så när du sa att du bestämt vilka låtar du skulle ha i din spellista och vilket bildspel du skulle ha på handdatorn. Jag sa att jag hoppades att det var vackert och du svarade: "det är det. det är du". Mitt hjärta brast då. Och nu kan jag inte få ur huvudet att det sista du ville se innan du dog var mig. Jag som inte ens tycker jag är vacker, men du såg något hos mig i alla fall. Till och med in i det sista så trodde du på mig! "You loved me when I couldn't love  myself". Det sista ämnet vi pratade om var att du tyckte jag skulle skicka "Toms tårar" till ett förlag. Du sa att den var så vacker att den skulle ta mig in i författarvärlden. Jag funderar på att skriva klart den och skicka in den som en hyllning till dig.

Jag vet inte hur jag ska klara nätterna och dagarna utan dig ju! Jag förstod inte vilken stor plats du verkligen fått i mitt liv innan du försvann. Var är alla regnbågar när man behöver dem?

"I screamed down the phoneline: So is this the price of love?"

"I gave him my heart now he's left it to die and I know I can't go back. "

"He said: There's no hope but babe you can wait for that dove"

JAG SAKNAR DIG!



Kommentarer
Postat av: Iona

Sådana här inlägg får mig att gråta. Fastän jag inte ens vet vad det gäller. :-(

Postat av: Hanna aka NumberOneBullet

Mig med egentligen. Men har lugnat mig nu. puh

2009-03-09 @ 00:46:35
URL: http://hannaludmila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback