Senaste dagarna...

Ja, i onsdags så åkte jag då hem till de småländska skogarna. Bella och Linus hämtade mig vid tåget i Högsby och körde ut mig till farmor och farfar.

På torsdagen ringde brorsan och undrade om jag ville åka med honom och Bella till mamma. Och mammig som jag är så åkte jag självklart med dit! Där myste jag med mina små katter som jag har saknat som en tok! Ja, så kramade jag mamma en massa också.

På fredagen så åkte jag och Linus och Bella in till Växjö en sväng och köpte bland annat paket till pappa. :)

På lördagen så åkte jag och pappa ut och isfiskade. Vi fick bara grilla korv. xD Men det var mysigt! Vi spårade lite efter ett lodjur också. Önskar man hade haft turen att sett det bara. De är ju så söta!
Ja, sen på kvällen så firade vi pappa hemma hos Moon-Lize och det var så klart trevligt! :D

På söndagen vaknade jag med feber. Bussresan till Linköping var jättejobbig bara därför. Men ja, igår orkade jag iaf äta semlor med Bettan, Lina, Elenor, Benji och Rocky. :) Det var mysigt värre det med!

Idag så fick jag bevis på hur sjuk jag är när Jehovas vittnen inte ville prata med mig! xD Men det var ju skönt iaf... Fast jag gick ändå till Malin och fikade lite och sen hem till Elenor och åt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback