Helgen blev som den blidde...

Ja, jag mådde inte riktigt bra i helgen så istället för allt jag tänkt göra så blev det inte så mycket... Ställde in HG och Kravalentine för min egen del. Men lyckades iaf förfesta med Elenor igår i hennes nya hem. Det var mysigt! Medan hon duschade och gjorde sig iordning så strök jag hennes gardiner så vi kunde få upp dem. ^^ Sedan tvingade mig den onda saken att se på Melodifestivalen. Som tur var så överlevde jag den tortyren...
Runt kl 22 så dumpade jag henne vid Kårallen innan jag själv gick hem och kröp ner i sängen och myste till Why Why Love. Sedan började givetvis sms:en från Kravalentine trilla in. Kl 02.30 ungefär så blev jag bjuden på bastubad, men jag hade det så mysigt hemma så jag var en tråkmåns och tackade nej...

Men helgen var bra iaf. Solen sken ju och jag fick en massa frisk luft i mig! :D

Jag har fått biljett till Stockholm Japan Expo!  Så nu längtar jag till i maj. Miyavi! Here I come! 8D



Det var nog något mer jag ville skriva men det flög bort. Så vi glömmer det så länge.

Och en liten extra hälsning: HEJ TENGIL! :wub:



Nu ska jag se på Why Why Love igen, för jag blir alltid helt fast i serien. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback