Men bra saker kan ju ske!

Ibland får jag för mig att det bara händer dåliga saker i mitt liv och 75% av tiden är det nog tyvärr sant. Men häromdagen så gjorde de där andra 25% sig påminda och jag blev så där glad och hyper! Efter ett andra besök på biografen för att se Twilight så kollade jag min mail och tänkte att det var väl mest det vanliga. Men där i inkorgen så lös Monsun Magazin's mailadress så vackert och ämnesraden var congratz! JAG HADE VUNNIT DERAS FANMAIL-TÄVLING! ^^ Så nu ska jag få en TH Surprise Bag ifrån Schweiz! Har inte en aning om vad detta innebär men något fint är det säkert eftersom det är TH!

Annars är det mesta som vanligt. Medicinen hjälper inte så ska ringa dem på måndag eller tisdag. Har ny kontroll den 12 december men behöver ändå nytt recept innan dess....  Kuratorn på måndag med! Ska bli skönt eftersom det är 1,5 vecka sen jag var där sist så jag behöver få prata av mig lite.

Puss på er alla där ute!



Kommentarer
Postat av: tengil

grattos toll vinnargrejen menar jag då!

har du uppfattat mig korrekt rätt på den punkten?

2008-12-02 @ 18:33:21
Postat av: Hanna

jag har uppfattat dig korrekt rätt på den punkten anser jag just nu.



tack!

2008-12-02 @ 19:31:17
Postat av: Hanna

jag har uppfattat dig korrekt rätt på den punkten anser jag just nu.



tack!

2008-12-02 @ 19:31:24
Postat av: tengil

WONDERBRA!

2008-12-03 @ 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback