En julklapp

Jag vet att det egentligen är lite tråkigt att veta i förväg, men jag har fått bekräftat av min far att jag ska få TH TV Caught on Camera i julklapp! Detta är mycket bra att veta ty annars hade jag köpt den själv. Men det bästa är att jag inte vet vilken version jag får än så jag kan fortfarande bli överraskad! Hoppas han inte köpte Version 1 bara. Det har jag uttryckligen sagt att han inte skulle. Fast å andra sidan så finns Essen med på denoch det är det jag är allra mest intresserad av. Coolt att de ska ha med därifrån jag faktiskt var! Det har aldrig hänt mig innan...En bra jul blir det iaf för jag kommer bli överlycklig när jag håller DVDn i min hand!

Sedan så ska På G släppa en liveskiva och den är från deras spelning i Åseda på Olsmässan! Jag var där! Ska köpa skivan bara därför tror jag! Kanske hör mig själv? Stod på andra raden och rockade iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Tengil

chawie pawie päronpung!

2008-12-18 @ 17:23:34
Postat av: Iona

Åh... en så fin julklapp vill jag ju också få!!! Taskigt för mig att jag inte firar jul. :-/ Men jag kanske köper den till mig själv ändå. :-P



An cafe är riktigt bra faktiskt. Likaså the GazettE, Girugämesh och 12012.



Har du Spotify? Annars har jag 2 kompis-inviter kvar om du skulle vara intresserad. :) Spotify är som en "gratis" musikbas där man kan hitta nästan allting och streama på datorn (som en radio - men man väljer musiken själv), man kan skapa spellistor etc. Mycket snabbare och bättre än Deezer. Spotify har typ allt med Tokio Hotel, och det är ett superbt ställe att hitta ny bra musik på. Så vad säger du, vill du ha en invite? :D



Hoppas att allt är bra för övrigt. Ta hand om dig!

kram

Iona

Postat av: Tengil

2008-12-18 @ 23:10:02
Postat av: Iona

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! :)

2008-12-23 @ 17:59:28
Postat av: Tengil

nu börjar jag undra var chawie håller hus!

2008-12-28 @ 15:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback